Operăm într-o industrie unde clienții vin datorită reputației și rămân doar dacă se formează o relație de încredere. Având mulți ani de experiență în online și lucrând atât cu firme locale mici cât și cu multionaționale, ne-am dezvoltat un set de reguli/principii pe care le aplicăm pentru a fluidiza relația client-agenție:

DA

  • Lucrăm 100% transparent: clientul are acces de citire la campanii, analytics, cod sursă site-uri & aplicații, cheltuieli, rapoarte, etc.
  • Tarifele noastre sunt determinate pe baza unor formule ce iau ca parametri timpul și expertiza necesară realizării proiectelor respective. Asta înseamnă că nivelul de calitate și tariful serviciilor nu fluctuează în funcție de mărimea clientului sau a bugetului.
  • Respectăm întotdeauna deadline-urile dacă au fost stabilite realistic…uneori chiar și când nu au fost stabilite realistic.
  • Dezvoltăm strategii unice, mulate pe nevoile și obiectivele fiecărui client.
  • Lucrăm cu plata în avans la campanii / proiecte de development mici și cu plata la milestones la proiecte de development mai mari.
  • Încercăm să facem cele mai performante campanii de marketing online din Romania și avem rapoartele și studiile de caz cu care o putem demonstra.
  • Cand dezvoltam platforme online, site-uri sau aplicații, scopul nostru e sa livrăm un produs final cât mai finisat. Bug-urile sau problemele descoperite în etapa de testare, se rezolvă fără vreun cost adițional.

NU

  • Nu luăm niciodată mai mulți clienți decât putem face față, deoarece ar afecta calitatea serviciilor. Daca doriți să lucrați cu noi într-o perioadă mai aglomerată (vara, sărbători de iarna) este recomandat să ne contactați cu cel puțin 2 săptămâni înainte de începerea proiectului.
  • Nu promitem „cai verzi pe pereți”. Estimările noastre sunt întotdeauna realistice și bazate pe date concrete. În 99% din cazuri, rezultatele obținute de noi sunt mai bune sau mult mai bune decât cele din estimări, dar vom fi întotdeauna conservatori și nu vom promite mai mult decat putem livra doar ca sa câștigăm un client.
  • Nu facem campanii de promovare pentru branduri/firme care au probleme la nivel de produs, preț, plasament, personal. Promovarea unei afaceri de succes
    O campanie de promovare operează la potențialul ei maxim numai în condițiile în care ceilalți parametri din mixul de marketing funcționează corect.
  • Nu facem campanii de promovare pentru site-uri care nu respectă standarde de calitate ce ar afecta rata de conversie sau experiența utilizatorilor. O agenție de marketing online (oricat de bună ar fi) poate controla doar calitatea și costul traficului din campanie însă nu poate influența comportamentul utilizatorilor odată ajunși pe site sau rata de conversie a unui site realizat prost. La cerere putem face un audit pe site pentru a identifica probleme ce ar interfera cu rata de conversie, iar daca este necesar le putem și remedia.
  • Nu răspundem la cereri de tip licitație unde singurul criteriu este: „cât costă să faceți X?”. Întotdeauna va fi cineva care va lucra mai ieftin decât noi, dar nu neapărat mai bine. Considerăm că am ajuns la un nivel la care oferim deja cel mai bun raport preț/calitate, iar colaborarea client-agenție trebuie să se bazeze pe criterii mai relevante.
error: Content is protected !!