In fiecare zi oamenii cauta pe Google informatii de care au nevoie, iar rezultalele care le apar ajung sa influenteze deciziile pe care le iau. Google AdWord iti listeaza anunturile in functie de aceste cautari astfel incat site-ul tau sa devina vizibil celor care cauta dupa anumite cuvinte cheie. Avantajul principal este ca ai control total asupra bugetului, e masurabil, flexibil si functioneaza mai repede decat SEO.

Cercetare si analiza

O prima etapa in realizarea unei campanii AdWords consta in realizarea unei analize a competitiei, identificarea celor mai relevante si cautate cuvinte cheie, identificarea publicului tinta si a prezentei acestuia in mediul online (targetarea se poate face in functie de: zona geografica, limba vorbita, moment al zilei, etc.), realizarea unei estimari a costurilor. In aceasta etapa este foarte importanta alegerea cuvintelor cheie. Acestea influenteaza pe parcurs evolutia si succesul campaniilor, in functie de obiectivele stabilite.

Realizarea campaniilor

Campaniile PPC (Pay Per Click) sunt realizate de specialisti Adwords, certificati Google, in masura sa configureze, implementeze si monitorizeze campanii care obtin rezultate. Pay Per Click inseamna ca platesti un anumit cost doar atunci cand utilizatorii dau click pe anuntul tau si ajung pe site. AdWords functioneaza prin campanii search, campanii display, campanii pe youtube, bannere pe site-urile partenere adwords sau campanii de remarketing. Fiecare dintre acestea functioneaza pentru anumite tipuri de site-uri si in functie de obiectivele setate specialistul AdWords va putea obtine mixul potrivit astfel incat rata de conversii sa fie optima.

Imbunatatirea rezultatelor

Realizarea unei campanii Adwords nu inseamna doar setarea ei dupa anumiti parametrii. Prin intermediul serviciului Google Analytics se pot monitoriza constant efectele campaniei. In functie de numarul de conversii, perioada de timp pe care utilizatorii o petrec pe site si provenienta vizitelor, specialistul PPC poate adapta si optimiza campaniile astfel incat acestea sa obtina mai multe click-uri, iar rata de conversie sa fie mai mare. Toate aceste informatii sunt organizate in rapoarte periodice in care veti putea vedea exact cum a fost folosit bugetul. Interpretarea corecta a datelor conduce catre succes si rezultate mai bune.

Contacteaza-ne pentru o discutie initiala.

error: Content is protected !!