Audit site Seo

Un audit SEO site-ului tau ajuta la determinarea problemelor sau a erorilor de indexare

O privire asupra statisticilor unui site poate oferi o intelegere a strategiilor care pot avea succes si care nu. Atunci cand traficul este in plina expansiune iar conversiile sunt mari, majoritatea proprietarilor se tin de acea strategie in continuare. Atunci cand ceva nu mege bine pe site-ul tau, ai nevoie de o analiza mai ampla si cat mai precisa pentru a identifica problemele si pentru a dezvolta o strategie pentru a iesi din impas. Indiferent ca afacarea ta este in declin sau pur si simplu nu se incadreaza in asteptarile tale, un audit SEO poate rasturna situatia in favoarea ta.

Ce este un audit Site SEO?

Aplicatiile de monitorizare a site-ului precum Google Anlytics sau Webmaster Tools functioneaza bine pentru o utilizare zilnica, ele afisand traficul, rata de respingere, starea de indexare si alte caracteristici de baza. Pe langa acestea un audit SEO poate intensifica aceste analize prin testareafiecarui element al site-ului, erori de cod si punctele slabe care pot influenta optimizarea SEO. Un serviciu analitic dezvaluie problemele, dar un audit SEO le pune diagnosticul. Eu folosesc o combinatie de soft-uri complexe impreuna cu experienta mea de peste 10 ani pentru a oferi un audit SEO de calitate si pentru a rezolva problemele site-ului tau.

Arhitectura site-ului

Arhitectura site-ului este organizarea paginilor si modul in care acestea relationeaza intre ele. De exemplu un meniu orizontal nu ofera atat de multe optiuni pe intern linking, pe cand un meniu vertical ofera o multime de variante pentru a lega paginile. Un amestec intre ambele stiluri este unul foarte bun pentru a face site-ul mai usor indexabil.

Printr-un audit SEO se examineaza arhitectura generala cat si sistemul de navigatie.

Erori de indexare

Atunci cand un link returneaza o eroare 404, se reflecta negativ site-ului si aceasta duce la indexare incorecta a paginilor site-ului. Webmaster Tools ofera o lista completa de erori privind accesarea cu crawlere, dar nu descrie si modul de rezolvare a acestora. Un audit verifica fiecare link in parte pentru a determina sursa problemei de indexare si o rezolva fie prin modificarea codului sursa, fie prin redirectionarea link-ului catre o pagina corecta.

Tag-ul Meta Title

Meta title are un rol foarte important si determinant in indexarea si clasarea unei pagini. Titlul trebuie sa fie unic, scurt si sa contina cuvantul cheie principal pentru acea pagina. Un audit SEO te poate asigura ca o sa ai cele mai bune titluri in site-ul tau pentru o urcare mai buna in Google.

Meta Descriptions

Meta Descrierile actioneaza ca o versiune extinsa a titlului. Acesta este tratat cu aceiasi valoare ca titlurile in motoarele de cautare. Plaseaza cuvinte cheie in meta descriere si nu depasi 150 caractere.

Tag-urile Header

Acestea au rolul de a organiza continutul unei pagini cat si o mai usoara citire a textului de catre crawlere. Acestea sunt H1, H2, H3, H4, H5, H6, h1 fiind cel mai important. Pentru vizitatori, acestea modifica pur si simplu dimensiunea fontului. Pentru un crowler, ele indica cel mai important lucru, inclusiv cuvintele cheie. Pentru multe insa, pot aparea probleme. Un audit SEO iti poate arata o organizare corecta a header tag-urilor pentru o clasa mai buna in SEO.

Continut Unic

Acum, mai mult ca niciodata, Google ofera un plus de valoare site-urilor ce au continut unic si penalizeaza tot ceea ce este duplicat. Chiar si continutul duplicat pe acelasi site, poate duce la o penalizare.

Un audit SEO va examina densitatea cuvintelor cheie, relevanta cat si link building-ul intern.

Optimizarea conversiilor

In cele din urma, un site web, oricat de optimizat SEO ar fi, este egal cu 0 daca acesta nu inregistreaza conversii. Un audit SEO poate arata unde ajung vizitatorii pe site-ul tau si unde parasesc site-ul.

SEO este vital pentru orice marketer, deoarece aduce mai multi potentiali cumparatori dar fara o optimizare a conversiei, site-ul este ca si inexistent. Un auditor SEO cu experienta abordeaza site-ul ca o afacere, nu ca o insiruire de cod. Daca te-ai saturat de performanta slaba a site-ului si doresti sa incepi rezolvarea problelor, contacteaza-ma astazi pentru a incepe auditul SEO site-ului tau.