Analiza Site & Keyword Research

Cuvinte cheie, cuvinte cheie, cuvinte cheie!

Cu exceptia cazului in care site-ul tau are probleme grave de penalizare, marea majoritate a traficului trebuie sa fie prin intermediul motoarelor de cautare. Cand o persoana cauta o intrebare sau o expresie in caseta de cautare a Google, ii este oferita o lista de rezultate pe care Google o considera potrivita. Treaba ta este sa te asiguri ca esti printre primele rezultate in acest clasament pentru ca potentialii clienti sa iti gaseasca site-ul.

Unele cuvinte cheie sunt mai competitive decat altele iar acestea sunt mai profitabile. Cercetarea cuvintelor cheie necesita o experienta destul de mare pentru a gasi acele cuvinte relevante site-ului tau pentru a genera un trafic mai bun. Acesta este unul din factorii determinanti ai succesului in SEO.

Identificarea cuvintelor cheie potrivite afacerii tale

Este important sa retii ca cercetarea cuvintelor cheie este pentru a genera un trafic mai bun, nu neaaparat un trafic mai mare catre site-ul tau. Este inutil daca ai 10.000 vizitatori pe zi daca acestia nu se transforma in profit pentru tine, in timp ce 1000 vizitatori pot aduce o rata de conversie de 10%.

Primul pas in keyword research este identificarea nisei. O nisa este subiectul pricipal al unui site sau al unei pagini. De regula este mai bine sa pastrati un site concentrat pe o singura nisa dar pot exista si exceptii. Pentru fiecare pagina in parte a site-ului trebuie identificate acele cuvinte cheie care pot converti mai bine.

Rafinarea cuvintelor cheie

Odata ce avem o lista de cuvinte cheie, este timpul sa aflam ceea ce cauta oamenii. Cea mai utila aplicatie pentru acest lucru este Google Keyword Tools. Instrumentul in sine este simplu, doar introduceti cele mai importante cuvinte cheie iar acesta afiseaza cuvinte si fraze similare si o estimare a numarului de cautari lunare.

Cele mai bune fraze, in special pentru site-urile noi, sunt cunoscute sub numele de long-tail keywords.

Clasarea cuvintelor cheie

In cele din urma, atunci cand cercetarea cuvintelor cheie a fost finalizata, toate trucurile de SEO intra in joc pentru a aduce fiecare pagina a site-ului in atentia motoarelor de cautare. Acesta este momentul in care SEO si backlink-urile sunt cele mai valoroase. Cantitatea de munca necesara pentru a clasifica o pagina depinde de competivitatea cuvintelor cheie. Unele cuvinte urca in mod natural in Google, in timp ce altele au nevoie de un timp mai indelungat pentru a urca in Google.

Analiza cuvintelor cheie

Un instrument gratuit ce poate fi folosit pentru analiza cuvintelor cheie cat si progresul site-ului in SEO, este Google Analytics. Acesta poate fi folosit si pentru a vedea interactiunea vizitatorilor cu site-ul tau.

Daca esti nou in marketing-ul online, nu va fie teama sa experimentati. SEO este este ca un joc pe termen lung si chiar si cele mai grave greseli pot fi corectate in timp. Este, desigur, mai usor sa lasati aceasta treaba in seama unui expert pentru a nu face din greseli o problema si mai mare pentru site-ul tau.